john84 Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Lett på nett etter bil å over 1.mnd nå.. Men onsdag denne uken så fant jeg en bil jeg virkelig likte. Sendte meld og avtalte tid som jeg kunne komme å se litt på den. Kjørte i litt over 2 lange timer for å komme frem. AutoDB-kode: 1877664 VW Passat 99` 1.8 5girs manuel 170000km bak seg Klimaautomatic Jævla gode sportsseter ^^ 19" sommerdekk 17" vinterdekk KW type 2 coilovers FK angeleyes lykter remus bakpotte ++ en del anna snacks.. Var og kjøpte litt anlegg i dag: 2x 12" pioneer woofers, 1.stk stinger kondensator, og 1.stk pioneer forsterker. Kommer hjem og monterer kasse og setter på plass forsterkeren.. Men så begynner hjernen min å virke etter en lang dag på kjøpesenteret.. KABLER!?!?!? Fy f**n er det mulig..:( så nå må jeg vente helt til tirsdag for å fortsette.. bah..:hammer Planer for bilen: lakkere speilene og grillen i samme farge som bilen (syntes det er drit styggt med kromma) Få inn anlegget. (noen som har noen anbefalinger på en bra cd/mp3 spiller?) muligens fjerne Vw merke på bagasjelokket(noen som har noe erfaring med det) Kom gjerne med forslag til hva jeg kan/burde gjøre. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 grattis så mye med ny bil:) den var pen!! bakpotta var foresten alt for funky for min smak, så den ville nokk jeg har byttet ut.. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 gullit =) den var pen , ta vare på dn ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 nice Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olef Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Kan vel ta bort vw merket bak, man da blir det igjen en grop der det har sitti. Burde i såfall få sveisa det igjen skal det se gjenomført ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kan vel ta bort vw merket bak, man da blir det igjen en grop der det har sitti. Burde i såfall få sveisa det igjen skal det se gjenomført ut. hmm.. får se hva jeg gjør. skal få inn anlegg og litt sånt først. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Grattis med ny bil:) få se å ta noen skikkelige bilder av den og en skikkelig sommerrens nå så blir det knall:) sleng opp bilder av anlegget etter hvert :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 skal gjøre det.. må bare finne meg en bra spiller først.. (grue seg til å legge kabel) Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Samme modell type som min :D. Kjempegod bil :D. Men er altid noe mikk makk med de da :(. Men når den går 100%, er den en drøm :). GRATTIS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 er jo tross alt vw da.. hehe :P åssen problemer har du hatt da? Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eparco Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Lett på nett etter bil å over 1.mnd nå.. Men onsdag denne uken så fant jeg en bil jeg virkelig likte. Sendte meld og avtalte tid som jeg kunne komme å se litt på den. Kjørte i litt over 2 lange timer for å komme frem. AutoDB-kode: 1877664 VW Passat 99` 1.8 5girs manuel 170000km bak seg Klimaautomatic Jævla gode sportsseter ^^ 19" sommerdekk 17" vinterdekk KW type 2 coilovers FK angeleyes lykter remus bakpotte ++ en del anna snacks.. Var og kjøpte litt anlegg i dag: 2x 12" pioneer woofers, 1.stk stinger kondensator, og 1.stk pioneer forsterker. Kommer hjem og monterer kasse og setter på plass forsterkeren.. Men så begynner hjernen min å virke etter en lang dag på kjøpesenteret.. KABLER!?!?!? Fy f**n er det mulig..:( så nå må jeg vente helt til tirsdag for å fortsette.. bah..:hammer Planer for bilen: lakkere speilene og grillen i samme farge som bilen (syntes det er drit styggt med kromma) Få inn anlegget. (noen som har noen anbefalinger på en bra cd/mp3 spiller?) muligens fjerne Vw merke på bagasjelokket(noen som har noe erfaring med det) Kom gjerne med forslag til hva jeg kan/burde gjøre. Heisann.. Jeg har erfaring på min Passat! Jeg har fjernet vekk merket og det ble meget fin! Du kan se bilder av det,når jeg ordner en ny tråd om bilen min! Btw smak og behag anngående kromma speil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eparco Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Lett på nett etter bil å over 1.mnd nå.. Men onsdag denne uken så fant jeg en bil jeg virkelig likte. Sendte meld og avtalte tid som jeg kunne komme å se litt på den. Kjørte i litt over 2 lange timer for å komme frem. AutoDB-kode: 1877664 VW Passat 99` 1.8 5girs manuel 170000km bak seg Klimaautomatic Jævla gode sportsseter ^^ 19" sommerdekk 17" vinterdekk KW type 2 coilovers FK angeleyes lykter remus bakpotte ++ en del anna snacks.. Var og kjøpte litt anlegg i dag: 2x 12" pioneer woofers, 1.stk stinger kondensator, og 1.stk pioneer forsterker. Kommer hjem og monterer kasse og setter på plass forsterkeren.. Men så begynner hjernen min å virke etter en lang dag på kjøpesenteret.. KABLER!?!?!? Fy f**n er det mulig..:( så nå må jeg vente helt til tirsdag for å fortsette.. bah..:hammer Planer for bilen: lakkere speilene og grillen i samme farge som bilen (syntes det er drit styggt med kromma) Få inn anlegget. (noen som har noen anbefalinger på en bra cd/mp3 spiller?) muligens fjerne Vw merke på bagasjelokket(noen som har noe erfaring med det) Kom gjerne med forslag til hva jeg kan/burde gjøre. Heisann.. Jeg har fjernet vekk passat merkene og det ble meget fin! Du kan se bilder av det,når jeg ordner en ny tråd om bilen min! Btw smak og behag anngående kromma speil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Flott passat! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg