SNAP Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Hei eg ska tattoovera meg den 13, og slite med og finna motiv. Så eg lure på om det er noen som kan hjelpa meg?? Eg har planer om og ta ein tattovera att huden er opprevet att det ser ut som att foten er ein robot.Så er det noen som har bilder så vil eg bli glad. Mvh Christer Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 det er faktisk javlit kult =) jeg har egnet flere sånne skisser , her er noen Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Har bare sett denne http://www.dingz.no/php/art.php?id=522922 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Har bare sett denne http://www.dingz.no/php/art.php?id=522922 SHIT!!!! den var sykt! :win Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Takk for svar, men er ikkje heilt det er ser etter, Terminator er noa av det eg ser etter Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Det du er ute etter heter Bitecnic lrno slikt.. Menne duh, hvorfor har du booka time UTEN å vite hva du skal tattovere? Det slår ikke meg som fryktelig smart egentlig. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Pga det er sykt lang vente tid for og tattoovera meg. og eg bestilte og håpte eg sku ha ett motiv klart til den 13. Eg veit ka eg vil ha men slite med og få det ned på papir Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9kolai Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Pga det er sykt lang vente tid for og tattoovera meg. og eg bestilte og håpte eg sku ha ett motiv klart til den 13.Eg veit ka eg vil ha men slite med og få det ned på papir Hvis du vet hva du skal ha er det bare å fortelle det til tatoo folka, de lager sikkert no fresht til deg når du forteller ideen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Biomech heter slike tatoveringer. Tror det er en kar som heter Edward Lee (google it) som selger skisser til sånne, du kan jo ta en titt. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 ta en titt her: http://www.tattoofinder.com/find_tattooDB.asp?txtKeyword=biomechanical&Ktype=1&txtIsAdult=yes&NewSearch=yes Er mange sider med tattos der. noen jeg fant ved et google søk: Det første bildet syns jeg var gasnke rått, hvis du bare tar med et bilde til av revet hud slik at dem kan lage revet hud foran det første bildet så hadde det vært rimelig rått. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Takk for all hjelpen folkens, har ordna meg ett motiv som eg ska ta. Så er det bare til og venta på timen Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Og hvilket motiv ble det? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Det blei detta, damo har tegna det på meg sån att eg kunne se det sjøl. Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 bildet virker ikke... Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Giger-Sleeve er også ganske fett :) Men gaaanske dyrt, og det tar laang tid Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg