mjepson Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Har kun fått inn 76mm, mindre typer 56mm, 60mm, 63,5mm og 70mm kommer strax. Hvor stort er innsuget ditt? Håper å høre fra deg igjen! mvh Bjørn - Andrè Skretting Capri Zone Tuning http://www.caprizonetuning.com Jeg har målt det selv til 50 mm hvis jeg ikke har vært helt på viddene, men det kan vel ikke stemme ettersom det ikke finnes så lite luftfilter... Noen som vet eksakt størrelse? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 stemmer at det er 50mm ja, såvidt jeg husker... men kingdragon har konfilter som passer rett på innsuget + ett bittelite som skal på veivhusventilasjonen.. tror det er ett sett som er beregnet til bilen... Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 hmm, merkelig de sa de hadde montert på flere poloer. får vel prøve det når de får inn på lager "strax" :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 det er ganske nøyaktig 51mm ja...:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hvis noen er gira på no små overganger, så sveiser jeg gjerne no små pene mot litt cash! bare send pm.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg