ossiovas Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hei. Min golf III TDI 95 modell slutter å respondere på gassen ved 2100-2200 omdreininger spesielt i motbakke. Det virker da som den ikke trekker uansett om jeg trykker gassen i bunn. Har fått tips om at det kan være luftmengde måler. Forsøkte å fjerne denne, noe som medførte at bilen ikke trakk i hele tatt. Noen som har vært bort i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Har du prøvd å sette i en ny luftmengdemåler da? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossiovas Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Hei. HAr ikke skiftet den. snakke med Møller. De mente at det kunne være flere ting, deriblant turboen som overlader eller lignende. Husker ikke akkuratt hva han sa. Måtte i så fall skifte turboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theLiRk Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hadde samme problem på min. TDK vel å merke, men hadde samme symptomene. Jeg måtte bytte turboen. Turboene får du kjøpt bruktoverhalt på Norskbildelsenter.no for ca 3000. Er ganske lett å skifte ;) Siter Golf 3 1.9 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg