joaols Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 haha! onkel toms garasje ja... Noen som har sett den Giftgrønne Nissan Micra'en? supersenket med hvite baklkter og full stylig osvPÅ EN MICRA!!!! står Onkel Toms Garasje på sideskjørtet. :roll: Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Den turbokonverterte micraen? synes faktisk den er ufattelig kul på en ironisk måte.. er jo så liten at det er rene mopedbilen ;) 70 ekte turbohester MED dumpventil! Er lov å flire litt da ;) Og så stylingen da ja... Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 ja.. tror faktisk det skulle være turbo i den, men har hørt rykter om at han har tatt den ut! Ikke spør meg hvorfor, men den er til salgs da... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Er en kompis av meg som har den micraen. Han tok ut turboen p.g.a oljelekkasje. 16.000kr rett i vasken. Tror det er en annen grønn micra som har den turboen nå. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Javel? høres ut som om det hadde vært lettere å tette lekasjen enn å fjerne hele driten... menmen.. en micra med turbo blir liksom en vits uansett på en måte :) Bilen jeg tenkte på hadde "Banzai" over hele seg.. vet ikke om det er kompisen din eller ikke.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 joa.. Banzai i bakruten, og Japanese i frontruten. Tviler på det finnes 2 av den.. ;) ..og den er ikke sååå lav.. min er lavere :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Det er den Micraen jeg tenker på står Japanese i frontruta og Banzai i bakruta, og så er det kinesiske tegn på hver side! Horvald eller hva han heter han som eier den... Var forresten på rånertur i går da kjørte 5 biler i rekke med samme radiokanal på full guffe på stripa i sandvika! Var skitgøy (harry) Avsluttet turen ved å skråparkere på Statoil i sandvika... Vet at dette er BRK sitt territorie, og vi håpet egentlig å møte noen av dem der, men det gjorde vi dessverre ikke! morro var det "lel" Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by LupoB0Y joa.. Banzai i bakruten, og Japanese i frontruten. Tviler på det finnes 2 av den.. ;) ..og den er ikke sååå lav.. min er lavere :D den bilen er lav jo.... i allefall med disse jentene han driver å kjører rundt med! :) Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols den bilen er lav jo.... i allefall med disse jentene han driver å kjører rundt med! :) De fjortissene han kjører rundt med veier jo ikke stort da. hehe Hvem er egentlig frontmenn i BRK? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Synes den grønne micraen er tøff jeg! Bra at folk gjør som man føler for, og driter i hva alle andre mener. Det er jo individualisme som får frem mange av de fete bilene rundt om i landet. Selvfølgelig, det er kanskje ikke drømmeobjektet mitt, jeg ville valgt noe annet å style/trimme, men det kan så være. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Jeg er jommen ikke sikker, men drar du på statoil hamang på tirsdagene, så møter du dem der... Vi har bestemt oss for å lage en ny rånerklubb, og kaller den TTR (Turtallsrytterene) Hjemmesiden vil komme på http://www.jokke.no/ttr (Bare intro der nå) Hvor i bærum er det du holder til? Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by aWeX Synes den grønne micraen er tøff jeg! Bra at folk gjør som man føler for, og driter i hva alle andre mener. Det er jo individualisme som får frem mange av de fete bilene rundt om i landet. Selvfølgelig, det er kanskje ikke drømmeobjektet mitt, jeg ville valgt noe annet å style/trimme, men det kan så være. Bra sagt. Hvorfor tror du jeg kjører Lupo? Er ikke så utrolig morsomt med 50hk liksom. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by aWeX Synes den grønne micraen er tøff jeg! Bra at folk gjør som man føler for, og driter i hva alle andre mener. Det er jo individualisme som får frem mange av de fete bilene rundt om i landet. Selvfølgelig, det er kanskje ikke drømmeobjektet mitt, jeg ville valgt noe annet å style/trimme, men det kan så være. Enig med deg ang. individualisme osv. men en MICRA? hahaha Halve poenget synes jeg er at man skal ha en bil som går litt, så kan man begynne å style! Ferdig... Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 på den andre siden.. "hvis det ikke subber, er det ikke lavt nok" gammelt råneuttrykk Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols Enig med deg ang. individualisme osv. men en MICRA? hahaha Halve poenget synes jeg er at man skal ha en bil som går litt, så kan man begynne å style! Ferdig... For alt jeg vet kan det jo hende han turbokonverterte den bare for å ha noe ingen andre har? Det er jo ikke er så mange turbokonverterte Micraer?Trenden nå for tiden er jo japsebiler, og spesielt med turbo. Dessuten finnes det jo ikke noen spreke micraer i utgangspunktet, så skal det gå fort får du gjøre det selv. Skjønner tankegangen din, men jeg er ikke helt enig. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg