joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Turbokonvertert Micra med tilsammen 90HK? tror du det går bra? Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols Turbokonvertert Micra med tilsammen 90HK? tror du det går bra? Ikke for å forsvare karen, men micraen har visst originalt 83hk, tror jeg. (1,3SRI) ifølge han selv var det snakk om rundt 130hk når han hadde turboen. Høres litt mye ut, spør du meg.. men den var artig å kjøre. dog med 6 stykker i bilen på vei hjem fra fest, var det en smule trangt. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 ok... Er det lenge siden? Stoppet dere på Esso Ramstadsletta å spiste pølse? Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols ok... Er det lenge siden? Stoppet dere på Esso Ramstadsletta å spiste pølse? Det er mulig. Var ganske børst, så jeg husker ikke så mye av turen. men jeg hadde en dame på fanget i baksetet ihvertfall. Et par uker siden, kanskje? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 hehe.. såpass ja! Jeg sto nemlig ved den ene pumpa å spana bilen (den er så harry:) Tenkte nemlig at jeg skulle vente til han dro sånn at jeg fikk sett om den gikk noe særlig, men han kjørte kirkeveien mot haslum, så jeg gadd ikke å følge etter! Kan tenke meg at det er ca. 2 uker siden! Mener å huske at gutta var ganske pent kledde, frakk og slikt kan det stemme???) Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols hehe.. såpass ja! Jeg sto nemlig ved den ene pumpa å spana bilen (den er så harry:) Tenkte nemlig at jeg skulle vente til han dro sånn at jeg fikk sett om den gikk noe særlig, men han kjørte kirkeveien mot haslum, så jeg gadd ikke å følge etter! Kan tenke meg at det er ca. 2 uker siden! Mener å huske at gutta var ganske pent kledde, frakk og slikt kan det stemme???) Mulig det. Tror vi hadde vært på fest på Nordstrand hos noen richbitchez. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols Turbokonvertert Micra med tilsammen 90HK? tror du det går bra? Den går helt sikkert bedre , dessuten er bra et relativt begrep.Han er helt sikkert oppegående nok til å forstå at han ikke kjører fra supraen til Reidar,for å si det slik. Jeg synes bare han fortjener credit for det han har gjort, selv om du synes bilen er harry og ikke ville gjort det selv er det ikke dermed sagt at han har gjort noe teit/feil/whatever. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Vi er ikke kverulanter er vi vel? Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols Vi er ikke kverulanter er vi vel? He he,nei langtifra Prøvde bare å få frem et poeng, men det virket ikke som om du tok det. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 har et aldri så lite poeng jeg også... Har aldri sagt (håper jeg) at det er teit eller dust eller feil... (harrye er vi vel alle i de vanlige dødeliges øyne) Synes det bare er "corny" Og det må jeg vel få lov til å synes, og selvfølgelig dele med dere andre! Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Bestemora mi er på jakt etter en micra! Kanskje hun er interresert? hapyhappy hapyhappy Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols Bestemora mi er på jakt etter en micra! Kanskje hun er interresert? hapyhappy hapyhappy Hvis hun kan leve med bøttestoler og banzai i bakruta, så er det sikkert bare å legge inn bud.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Bare så det er nevnt, så syns jeg Micraen var/er et kult prosjekt! Det blir mye dissing her syns jeg. Kult at ikke alle svømmer i samme retning. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 nei.. kan ikke akkurat si at alle svømmer i samme retning! Har blitt mobbet mang en gang fordi jeg kjører BMW, og det virker som om jeg nesten er den eneste som ikke kjører riskoker her! Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 9, 2002 Rapporter Share Skrevet August 9, 2002 Originally posted by joaols har et aldri så lite poeng jeg også... Har aldri sagt (håper jeg) at det er teit eller dust eller feil... (harrye er vi vel alle i de vanlige dødeliges øyne) Synes det bare er "corny" Og det må jeg vel få lov til å synes, og selvfølgelig dele med dere andre! Som sagt, jeg skjønner hva du mener :D Var ikke meningen å la dette virke som dissing da, det er liksom ikke slik jeg fungerer. Neste gang skal jeg prøve å spe inn noen smilies, slik at ingen tror jeg er forbanna eller noe.Jeg blir bare litt ivrig når jeg prøver å få frem min mening. Som Eirikoo sier, det er kult at folk liker forskjellige ting, hvis ikke har verden vært en dødskjip plass.... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg