lock-aze Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 På min så blåser det kaldt i midten... Resten er varmt og godt, så når det er kaldt ute, så stenger jeg bare av midten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Har som sagt med at er det ac blåser det varmt der, hvis ikke er det friskluft rett ute fra... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleepy18 Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 jeg har en 93 mod og den er også sånn. men det er helt normalt for det er en friluftskanal. som henter luft utenom varmeaperatet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceyviking Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Hei alle sammen, er ny her på forumet så jeg skal ikke blåse luren for høyt, men jeg har en -94 c220 som jeg kjøpte i fjor. Den har jeg hatt litt forskjellig småtull med, men er helt hekta på Merc nå ;-) Ville egentlig bare si at de dysene i midten skal kun blåse friskluft. I alle fall på non-ac biler. Hvordan det er på ac-biler vet jeg ikke. Har ikke hatt gleden av å prøve en slik :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrod Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Er vel ikke sånn som på 124 etter 91 at når AC er slått av så blir det friskluft i midten? (dvs EC (Economy) = på.) Korrekt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Det ska ikke blåse kaldt i midten hvis du har på varmeapparatet nei, men på vectra jeg hadde var det sånn, men ikke her. kan du forklare meg hvor du fikk denne infoen fra? Mercedes generelt.. (eldre typene) har kaldluftsdyse i midten sålenge det ikke er ac i bilen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hydro Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Trur nok det skal være sånn. Har en c250 94, har også kald luft i midten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg