Michalsen Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hei, Tenkte og kjøpe en 1998 audi a4 quattro , men har et par spørsmål først jeg vill ha svar på!:p eventuelle feil som er vanlig på den? har hørt mye snakk om forstillingen på audi A4 1999? er dette en feil som er på 98modellen og da? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 dette kunne du lest på al3x sin stikky tråd (tråd nr. 2);) 6.1 Q: Hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe en A4 (B5)? A: - Se om bilen har fulgt servicene - Pass på bærearmene/broene/kulene er i orden (disse er ganske svake på tidligere utgaver av A4) - Samme som i punktet over gjelder for forstillingen - Foringene kan være ganske tørre, da blir det mye knirkelyder. Kan løses ved bytte av foringer eller smøring av de gamle - På modeller med aircondition sitter rørene ganske lavt under bilen, kan være lurt å se at de ikke er skadet - Luftmassemåleren er en svakhet, tåler ikke så mye. Pass på at denne ikke er gåen, gjelder spesielt hvis bilen har/hatt montert åpent luftfilter med olje - Pass på at alle de elektriske tingene fungerer (el. vinduer, klimatronic panelet på biler med AC osv.) - Grenrøret på 1.8T kan sprekke, pass på at det er helt - Pass på at turboen er i god stand hvis du skal ha en Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Få tatt en tilstandrapport på den. Da får du vite mye. Koster vel rundt tusenlappen på de fleste verksteder. Finner de feil kan du bruke det mot selger. Jeg prutet av 30.000,- på min. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 okey.. takk skal dere ha! skal og se på den i morgen! er hos bilforhandler så den er i bra stand, men vi får se! blir skøy om jeg skal ha den da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 ja det bi jo spenanes;) korsn motor e det på den? legg ut nån bilda ves du har:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hehe.. 1.8 Turbo 150 hk! helt orginal!men itje så alt før lenge! ;) ja har nåkka bilda av den! kan legg ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 fin bil du har der! grattis! hvilke stil skal du kjøre da? less is more eller bling? får du deg en chip så har du plutselig en helt annen motor :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 hehe.. 1.8 Turbo 150 hk! helt orginal!men itje så alt før lenge! ;) hehe sweet, eg vil og ha turbo;) ja fælga, soting, senk og bakrutespoiler, så bi den jævlii my finer:D eller va d motor du tenkt å ikke ha orginal? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 dette kunne du lest på al3x sin stikky tråd (tråd nr. 2);)6.1 Q: Hva bør jeg se etter når jeg skal kjøpe en A4 (B5)? A: - Se om bilen har fulgt servicene - Pass på bærearmene/broene/kulene er i orden (disse er ganske svake på tidligere utgaver av A4) - Samme som i punktet over gjelder for forstillingen - Foringene kan være ganske tørre, da blir det mye knirkelyder. Kan løses ved bytte av foringer eller smøring av de gamle - På modeller med aircondition sitter rørene ganske lavt under bilen, kan være lurt å se at de ikke er skadet - Luftmassemåleren er en svakhet, tåler ikke så mye. Pass på at denne ikke er gåen, gjelder spesielt hvis bilen har/hatt montert åpent luftfilter med olje - Pass på at alle de elektriske tingene fungerer (el. vinduer, klimatronic panelet på biler med AC osv.) - Grenrøret på 1.8T kan sprekke, pass på at det er helt - Pass på at turboen er i god stand hvis du skal ha en Flink du er ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Flink du er ! Syns du? det betyr virkeli mye for meg, hehe... Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hahaha, det er bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Cruiser* Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 kjøpte du bilen i drøbak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 fin bil du har der! grattis!hvilke stil skal du kjøre da? less is more eller bling? får du deg en chip så har du plutselig en helt annen motor :D hehe.. blir vell ikke så mye bling på den nei! chipp skal man ha!skal vell kjøpe ny eksos øyelokk og vinge +++ en del småting som skal på! nye lykter osv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 hehe sweet, eg vil og ha turbo;)ja fælga, soting, senk og bakrutespoiler, så bi den jævlii my finer:D eller va d motor du tenkt å ikke ha orginal? ingenting bi vell orginalt ;P skal stach han litt opp jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Hehe ja bære man har pænga så;) bære lurt på om du prioritert motor eller utseende, men har man pænga tel bægge delan så e jo d supert:partyon: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg