Magz77 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har en frontlykt på min Touran 04 som er fuktig på innsiden. Tenkte å demontere den for å sjekke hvor den lekker. Noen som vet hvordan? Må jeg ta av fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Ja du må av med fanger. Er bare å få tak i ei ny lykt med en gang Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 2004 modell, da skal den fortsatt være dekket av reklamasjonstretten (med mindre du har dultet borti noe med den, den er privatimportert, eller kjøpt gjennom firma) Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Er ikke garanti. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Er ikke garanti. Hvorfor ikke? Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Importøren har av en eller annen grunn valgt 3 års garanti på bilene. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Kjøpsloven overkjører garantien, så om bilen er kjøpt ny i norge av privatperson, så skal de holde i fem år. Får byttet cruisecontrollen på min 4 år gamle touran pga reklamasjonsloven. Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touran Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Kan ikke være mer enig. Kjøpsloven er så sterk i Norge at Møller kommer ikke langt med å hevde at garantien er 3 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg