DelPiero87 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har ikke hatt tåkelys før på bilen min, men monterte på noen nye tåkelys for en stund siden. Det var lagt ledninger ned til tåkelysene fra før av, så det trengte jeg ikke å gjøre noe med. Likevel får jeg ikke lysene til å virke. Noen som vet hva feilen kan være?? For 1 år siden bytta jeg ut de orginale lysene, med angel-eyes.. Kan det ha noen sammenheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Du må sette i relee da? :) Det putter du i den svarte boksen i motorrommet på førersiden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero87 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 aha..ved siden av der sikringene sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Jepp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg