KeegeGolf Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Er omtrent helt grønn når det kommer til bilstyling/trim etc. Kjøper snart min første bil, 99% sikkert en Golf 3. Lurte på om det er mulig å sette på 19" på usenket? Eller er 17" max? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 19" på usenket bil er ALT FOR MYE, 17" er også utrolig mye om du ikke skal senke bilen. 16" er maksimum. Jeg har sett et bilde av en grå treer med 18" tror jeg det er, og den var til og med senket, men likevel så det helt idiotisk ut. Så ut som en Golf Country. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeegeGolf Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Tenkte at om jeg ikke senker så vil det ikke subbe med 19", men om det ser dumt ut skipper jeg det.. Er det plass til 19" senket da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Kommer selvsagt ann på hvor mye du senker samt bredden på felg og størrelse på dekk, men det er jo større sjans for subbing jo større felgen er. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 tviler på at det der går du :P vil tro du må ha strikk til dekk da iallefall, blir ikke mye plass til rulleomkrets og svingemulighet er jeg redd. Har en på forumet her sin gamle golf mk3 med 18" og godt med senk, den er svinpen og en av de penere golfene som går/gikk i landet =) (imo) men, 19" uten senk = tja.. jaja.. good luck have fun?:p ville ikke tatt sjansen på det..prøv dem på selv og se hva du selv synes etter det synet..du endrer nok mening for tenker jeg:p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeegeGolf Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Takk for svar. Har sett på en Golf 3 2.0 GTI senket 35. Går vel for 17" på den da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Takk for svar. Har sett på en Golf 3 2.0 GTI senket 35. Går vel for 17" på den da. :) Om du ikke kun er ute etter utseende så kjøper du 15" med litt gummi på, der har du de beste kjøreegenskapene. Dessuten er det mer komfortabelt ;) Om jeg ikke husker feil så brukte G60 Rallye bilene 15" i løp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg