Tommeliten Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hei I bilen jeg har nå fulgte det med en Pioneer Avic-1. Problemet er bare at jeg ikke får inn noe radiosignaler. Har sett bak og der er det brukt en overgang fra audi til vanlig, men med en blå ledning ut av og inn på kontaktstykket til spiller. Noe som kanskje har koblingsskjema til denne? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Den blå ledningen er strømforsyning til antenneforsterkeren som er innebygget i antenne/bil. Den skal kobles til Remote-utgangen på spilleren, evt. Antenna-Power e.l.... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvis det er strøm, hvor kobler jeg da antennekontakten på denne spilleren. Da har den ikke noe radiosignal. Ser ikke ut til å være vanlig antennekontakt på den. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benikken Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Tommeliten fant du noen løsning?? jeg har samme problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Sjekket at antennekontakten står i på HideAway-unit'en? AVIC-X1 er et to-delt system... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg