Dataprob Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Mornsann Jeg skal jorde forsterkeren min med en 50mm2 kabel i baksæle feste. lakken er slipt bort rund skruen og da lurer jeg på hvordan jeg skal feste den der. holder det med at jeg legger den i klemm med en stor skive e.l? Også hender det at det er litt fukt der. har dette noe å si? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinnaSatan Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg ville brukt en kabelsko. Ikke en sånn liten en altså ;) men en av de store du får tak i. Siden det er litt fukt der, burde du prøve å få tak i en av som er belagt med sink eller gull eller noe (husker ikke helt) så det ikke ruster og oksiderer så fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg ville brukt en kabelsko. Ikke en sånn liten en altså ;) men en av de store du får tak i.Siden det er litt fukt der, burde du prøve å få tak i en av som er belagt med sink eller gull eller noe (husker ikke helt) så det ikke ruster og oksiderer så fort. Takk for svar men hvor i all verden finner jeg kabelsko som passer en 50mm2 kabel? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Overalt.. Prøv bilxtra på Jessheim eller mekonomen på industrifeltet på jessheim. Du har også Thorsov og Clas Ohlsen på strømmen..De har garantert det.. Husk også at strøm må være like tykk som jord.. Si fra hvis du lurer på noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Overalt..Prøv bilxtra på Jessheim eller mekonomen på industrifeltet på jessheim. Du har også Thorsov og Clas Ohlsen på strømmen..De har garantert det.. Husk også at strøm må være like tykk som jord.. Si fra hvis du lurer på noe :) takk for svar! da blir det tur til jessheim snart;) Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg