benger Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 (endret) Hei hei. Etter et halvannet år med e34 520, ville jeg ha en litt nyere bil. Var litt usikker, siden jeg hadde kostet på bilen så mye. Men slik ble det, og har ikke angret siden! :) Bilen er en 2 eiers 2000' BMW 320Ci. En dame har hatt den i Tyskland, før den ble importert hit for 2 år siden av forrige eier. Fullt service hefte, og bilen er meget strøken. Av utstyr kan det nevnes - Aut. klimaanlegg - 4x el ruter - el soltak i glass - anthrazit sportstoler - sort pianolakk lister - lyspakke - ikke-røykpakke - BMW business CD-spiller - 18" M5 sommerfelger. 225/40/18 og 255/35/18 - 16" org krysseke felger på vinterhjul - delt nedfellbar bakseterygg - hvite blinklys rundtom - org krommede enderør Av andre ting, har jeg satt inn en JBL 12" subwoofer og forsterker, Grei lyd, men bytter ut høyttalerne i kupeen etterhvert. Har montert KN performance kit og Sebring bakpotte. Har byttet ut skiltene til den nye typen med flagg. Nyrene er også byttet ut til helt sorte. Nye felger kommer etterhvert. Her kommer noen bilder: (slik den var da jeg kjøpte den) Flere bilder kommer etterhvert som oppgraderingene:) Endret Mars 31, 2009 av benger Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 uffda.. så ble bildene små =/ Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Pen bil, gratulerer. :) Forresten, hvordan fikk du kobla opp forsterkeren til den originale spilleren? Ettersom jeg har hørt er det ikke linjeutganger på buisness spilleren..? Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Stemmer at det ikke er linjeutgang ja. Man kan bruke en høynivå til lavnivå omformer. Alle bilstereosjapper har dem. Koster fra en hundrelapp til 4-5 hundre. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Er forresten disse bildene justert noe på skygge/lys/location? Så VELDIG bra ut, litt for godt til å være sant med "bare" en 350. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Takk for det:) Koblet opp ved hjelp av en høynivå til lavnivå omformer som Boddiz nevner. Koblet fra høyttalerne i hattehylla. Siden batteriet er i bagasjerom, er det null kabler fremover. Remote er koblet fra en eller annen styrstrøm i lysmodulen på baklyset. Forsterker skrur seg på i det bilen blir låst opp, og skrur seg av når den låses, eller om jeg glemmer å låse, etter en stund;) veldig kjekt. Bildene er redigert litt i PS ja. Brukte stativ, men var ikke fornøyd med skarpheten i bildene, så har justert litt på det. 350D er ikke såå veldig bra egentlig, eller så er det bare jeg som ikke kan å bruke det:bok: Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Veldig pen bil dette. Gratulerer :) 2 ting da, hadde blitt fint med litt senk og litt soting av ruter :D Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Senking vurderer jeg. Tenker det blir Eibach 25/10 senkefjærer etterhvert. Den er lav nok bak, og med 2 stk bak så subber det. Toning av ruter hadde og vært stilig, får se om jeg finner en god pris på det;) Lurer på om det blir sorte blinklys foran. Altså de med klart glass, og sort innmat, slik at de matcher kjørelysene bedre. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Koblet opp ved hjelp av en høynivå til lavnivå omformer som Boddiz nevner. Koblet fra høyttalerne i hattehylla. Siden batteriet er i bagasjerom, er det null kabler fremover. Remote er koblet fra en eller annen styrstrøm i lysmodulen på baklyset. Forsterker skrur seg på i det bilen blir låst opp, og skrur seg av når den låses, eller om jeg glemmer å låse, etter en stund;) veldig kjekt. Ah, da er jeg med. Hørtes ikke så dumt ut med en sånn omformer. Synes ikke det er så pent med en vanlig spiller, med tanke på at man må ha den ramma rundt, så man får det "tomrommet" på høyresida. Kjekt med batteri bak da, i min står det dessverre foran. :( Ikke så dumt og koble styrestrøm via lyset bak da! Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Da bestilte jeg for snart et par uker KN Performance Kit til bilen. Har nå hatt det montert ca en uke. Må si jeg ble fornøyd;) Lyden ble helt vill ved gasspådrag! Folk snur seg på lang avstand med gassen i bånd.hehe Ved vanlig krusing hører man filteret suger inn luft, alt etter hvor mye gass man gir. Skulle nesten tro det var en liten turbo under panseret:rolleyes: Men uansett, fikk merkbar bedre gassrespons, f.eks mellomgass ved nedgiringer og sånn. Filteret er å anbefale. Bilen trenger det sårt, når man ser metervis med trange luftkanaler gjennom den orginale luftfilterboksen. Alt var "plug'n'play". Passet perfekt, skjoldet og det medfølgende innsugsrøret. Bilder kommer når jeg får somlet meg til å legge de inn :) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Kan tenke meg det blir endel lyd av det ja, høres rimelig godt på min, så :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Har nå kjøpt Sebring effektpotte (bakpotte). Spørsmålet er: mye pes med å få montert dette? Må jeg frem med saga for å kutte rør, eller er det bolton med rørklemmer ? Husker fra min E34 så var det bare å løsne rørklemmer, bytte ut med den nye potta og skru det fast igjen. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 ringt litt rundt å hørt på pris for å bytte ut bakpotta. Det ligger på alt fra kaanskje 800 kr til 2000 kr ! det er mye! Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Her kommer noen bilder av Performance Kit'et ferdig montert. Neste som kommer på plass nå er en Sebring effektbakpotte. 2x76mm enderør:) Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Vært veldig stille her en stund nå, men kan jo legge ut noen nye bilder, slik bilen ser ut i dag :) Her har ikke de nye skiltene kommet på plass. Sebring 2x76mm Dyp glans i lakken. Håper det faller i smak:) Som nevnt kommer det snart noen nye felger. Har egentlig valgt ut et sett, men om de ikke skulle komme av forskjellige årsaker, så har jeg funnet noen i reserve. Noe dyrere, så må vurdere om det er verdt det... Flere bilder kommer så fort de nye felgene er montert. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg