Ole_90 Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Skal gjøre litt av hvert med min Peugeot 306 Style. Har foreløpig bare brukt tiden på å få bedre lyd i bilen, men har ikke kommet helt i mål enda. Etterhvert har jeg planer om å få satt på angeleyes, og et eksosanlegg sånn at det blir litt mere gromlyd. Beklager for litt dårlig kvalitet på noen av bildene. Her skal jeg ha 1 bass og kanskje 2 forsterkere, får se. :P Måtte seff ha hattehøytalere og det var det ikke laget hull til eller noe, så da måtte jeg frem med hullborr og stikksaga. Høytalerne jeg skal sette inn. Nå er de satt inn. Kjøpte meg en forsterker ( audiomoods G-Force 1K, 1000watt ) og kopla den opp, men så fikk jeg et tilbud om å kjøpe en forsterker og basskasse så jeg slo til, så får se om det blir to forsterkere eller om jeg selger den ene ! Flere bilder kommer når jeg har fått resten av anlegget. ++ Eksos og lykter ;) Siter Baardsen...BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg