hawken Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hei. Så en 1982 modell Toyota Corolla GT Twincm var til salgs. Syntes bilen var kul, og fikk lyst på den ;) Men før jeg eventuelt kjøper den har jeg noen spørsmål om den. Hvor får man kjøpt deler til denne bilen? Er det generelt en god bil? Håper noen kan ta seg tid til å svare :) Mvh Hawken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawken Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Dette er en sjeldenhet, så bilen i seg selv er ett kupp å kjøpe. Det er likevel en fordel at du ikke er redd for rust, for det finner du, så regn med litt jobb. Mye av deler er det fremdeles mulig å oppdrive, selv om ikke alt er originaldeler. God motor, driftsikker, lett å skru på. Mye moro i den bilen, spesielt på vinteren :) Kom over til forumet på TSCN og start en post der, så får du masse hjelp. Det er en kar der som har totalrestaurert en mørkeblå med diverse modifikasjoner. Han skulle være rette mann å spørre. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawken Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 ok. Takker for svar ;) Skal prøve å få tak i han som selger den å høre hvor mye den er gått og hvor mye hn skal ha for den. Så vil jeg gi lyd fra meg :) Mvh Hawken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawken Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Men selfølgelig om noen andre kan fortelle noe om denne biln, så er jeg veldig takknemlig for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg