KristianG Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Heisann. Lurte rett og slett på om det fungerer å bruke glassfibers til å reparere småting med på en plasfanger. Evt. fjerne hull på 8x25cm, og heller lime på armering eller noe for at glassfiberstriene ike skal synke så mye. Hva tror dere? Er de øverste hullene her jeg ønsker å fjerne. Ikke lik fanger, men hullene er vel identiske. Såvidt jeg vet er fangeren jeg har laget av ABS-plast. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Glassfiber sitter ikke på plast fangere.. Så jeg tror det funker dårlig dette her :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 det funker vel kanskje og sveise og det der? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det funker å sveise på ABS plast vil jeg tro.. Men det går og ann å lime med plastlim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Abs plast kan sveises ja, så lenge du har tråd for abs plast. evt limes med plast lim, blir stert som fan det å :D Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 det spørs litt med sveisinga.. mye plast for tia blir gjennvinna.. også front fangere.. og da er det fanskelig å få tilsettsmaterialet til å ville hefte seg på fangern.. så det det kan lønne seg å skjere ut biter ifra innsiden av fangern, og sveise med.. men blir vel for mye som skal sveises her til at det ska gå.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 ABS plast er ABS plast.. Om det er tilsatt noe annet står det Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 ABS plast er ABS plast.. Om det er tilsatt noe annet står det det er ikke brått sikkert;) står jo om den er av resilkulert plast.. men kan væra mye drit i det.. spes i opel fangeran.. de er visst noe herk å sveise. er jo som å sveise vanelig stål å det. kan væra mye forskjellig leggeringer å forurensninger der også. som gjør at sveisen ikke vil sitte. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg