Gå til innhold

Ny lykt

Ranger emnet


AudiC

Anbefalte innlegg

Hei alle. For noen dager siden var det en idiot som hadde kjørt på bilen min(Audi 80 Coupè) og knust min høyre hovedlykt. eg trodde eg bare kunne kjøpe nytt glass, men min far sa at det var noe reflektor greier som var ødelagt og må ha helt ny lykt. Hos mekonomen koster den 3100kr eller noe. noen som vet om en Audi bilhugger eller noe i Bergen? eller noe billigere? eg kan vel bruke vanlig audi 80 lykter?

 

På forhånd Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. For noen dager siden var det en idiot som hadde kjørt på bilen min(Audi 80 Coupè) og knust min høyre hovedlykt. eg trodde eg bare kunne kjøpe nytt glass, men min far sa at det var noe reflektor greier som var ødelagt og må ha helt ny lykt. Hos mekonomen koster den 3100kr eller noe. noen som vet om en Audi bilhugger eller noe i Bergen? eller noe billigere? eg kan vel bruke vanlig audi 80 lykter?

 

På forhånd Takk

 

Det blir ikke noe pent med 80 lykter ettersom blinklysene ikke henger sammen med lykta, er det linselykter du har eller?

Du har vel sikkert høydejustering for lyktene også, det er egentli lurt å ha samme lykt som du har fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også knust lykteglass pga steinsprut, og kjøpte ny lykt hos NBS for rundt 350kr. Er ikke reflektoren ødelagt, så kan du bare kjøpe lykteglass.

Men jeg hadde ikke knust reflektor da. Om du har vanlig audi 80 så har autospar ny lykt(glass+reflektor) til ca 700kr.

 

Sjekk http://www.autospar.no

Inside every small problem is a large problem struggeling to get out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også knust lykteglass pga steinsprut, og kjøpte ny lykt hos NBS for rundt 350kr. Er ikke reflektoren ødelagt, så kan du bare kjøpe lykteglass.

Men jeg hadde ikke knust reflektor da. Om du har vanlig audi 80 så har autospar ny lykt(glass+reflektor) til ca 700kr.

 

Sjekk http://www.autospar.no

 

Som sagt 80 lyktene er delt opp, det bli som å gå med blåveis på det ene øyet.

 

Realcar.no selger foresten disse lyktene parvis under den prisen det koster for 1 orginal lykt

aua80502673.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

 

Sånn der ser ikke min originale Audi lykt ut, og den har kun en H4 pære inni lykta.

 

//Hit

 

Nei, alternativ styling heter det.

Istede for å kjøpe ei orginallykt så kan han kjøpe 2 slike lykter istede, for en rimeligere penge.

Lykta han må kjøpe koster omlag 3000,- for han har coupe lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har hørt at realcar har så lang leverings tid.. stemmer det eller e det bare bullshit? for det var apsolutt ikke ett dumt forslag du kom med.. tusen takk

 

Kan ta sin tid ja, vet ikke om produsenten har blitt ferdig med lyktene enda, for jeg prøvde å bestille disse lyktene rett etter jul, men avbestilte dem da det tok så brutalt lang tid, men spør realcar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår