iexil Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Hei, Jeg har tenkt å chippe min A4 1.9TDI -03 (Quattro, 130hk). Er det noen som har noen anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg tok min på http://www.chipsenter.no Holder til på Lørenskog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iexil Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Takk for svar. Hvordan er resultatet, og hvor mye kostet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Fikk ca 50 hk og 100 nm ekstra. Koster 3500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iexil Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Det høres bra ut. Kontakter dem. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimljo Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 har selv värt hos Johan. Meget kundevenlig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 viss du går inn på http://www.hallingmotor.no, der kjøpte jeg min, får ca 160hk ut av den, jeg er godt fornøyd i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 viss du går inn på http://www.hallingmotor.no, der kjøpte jeg min, får ca 160hk ut av den, jeg er godt fornøyd i alle fall Det produktet som disse selger er ikke chip. De selger en "powerbox" som manipulerer diverse signal til motoren. Det er anbefalt å chip fremfor å bruke slike "powerbox'er". Bruk søkefunksjonen for å finne mer info om dette temaet. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 det var sånn det var ja. Har lest litt om det, men tok sjangsen alikevell, er greit og kunne fjerne den etter eget ønske på to min, og at en turbo har ryki på en bil og noe anna på en anna bil, det trur jeg bare er uflaks, bilen min hadde gått 72000km når jeg monterte, veit om flere som har byttet turbo på 120000-150000km, og produsenten garanterer jo at produktet ikke skal vere skadelig får bilen, men tiden vill vell vise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iexil Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Jeg gikk for chipsenter.no, og er meget fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Espen Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 chipsenter.no anbefales God service + at han er billig Siter vw golf III 94 vw Bora 99 vw golf III vr6 93 vw golf III GTI 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg