Daniel M. Warmedal Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Lurte på om noen kunne fortelle litt om hva de synedsom Centrafuse, lurer litt på å kjøpe det selv. Lurer blant annet på om du får hele programmet på norsk og hvor bra kartene for norg og europa er? Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 hei daniel=) fått tak i centrafuse? hvis ikke, er du villig til å spleise? dersom det funker på 2 pcer samtidig da. Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VesleUlv Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Centrafuse bruker aktivering noe som gjør at den neppe fungerer på to biler samtidig. Far min har denne og han er godt fornøyd, men kartene bør oppdateres Skal visstnok komme nye kart med CF2.0 Siter x '87 VW Transporter 2,1i x '93 Peugeot 306XN x '00 Toyota HiLux 2,4TD 4x4 '01 Peugeot 806 STdt 2,0 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Takker;) Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plecto Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Har centrafuse selv og er veldig fornøyd. Litt køddent å lage spillelister, men ellers er programmet supert med masse muligheter. Jeg har ikke så mye å si når det kommer til gps og kart annet enn at jeg aldri har hatt noe problemer og har kommet riktig fram hver gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeir Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Har brukt Centrafuse i 2 år og må si meg kjempe fornøyd, har XLE utgaven og alt fungerer meget bra :) Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg