kjelli91 Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 har tenkt å kjøpe meg en bil (førstebil) har da sett på denne bmw 525 er det noen som har litt mer peiling på disse bilene, så kan si litt hva jeg bør se etter, hva som fort går i stykker osv på denne, har noen innspill så fyr ivei. mvh kjell-inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjelli91 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 bumper denne posten jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Heisann :) Se etter slitte foringer, rust på bremserør og rust i underkant av dører. Få fatt i litt historikk om motoren (oljeskift osv.) Den har rullet noen meter =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 5 serien av E-34 er en god bil.. Det du må se etter når du kjøper deg en sånn bil er: -Understell foran,en svakhet er foringer,fjører og dempre som er orginale fra bilen siden ny,styresnekka er også en svakhet.(for mye døgang på rattet) -Rust ved dører nederst,ved bensin påfyllings luka. -Motor messig,så er det en god motor,en svaket er topplokket som er lagd av aluminium,topp pakning ryker fort og som oftest så vrir topplokket seg fort,og ettter noen km så bruker disse motorene mye olje,og krever litt pleie og omsorg. Men alt i alt,så er det en god bil.Få tak i litt historie på bilen,og sjekk over alt på bilen.Kjør en NAF test,det er en god investering. Har hatt en maken bil før,en 91 mod 525 med 24 ventilers motor,og jeg elsket den bilen så jævlig høyt.Så du angrer nok ikke på kjøpet. NB:Ikke kjøp den av en fersking på 18 år,da kan jeg love deg at cluths er gåen,bak aksel og akslinger er slitte,og det er mye små plukk på motor.. Lykke til iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg