corsaduden Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Er det noen her som har gjort dette? Har det jeg trenger av lakkeringsutstyr, men har ikke noe skikkelig rom å lakkere i. Vil jo unngå støv og dritt, så har vært inne på tanken å bygge et "skikkelig" lakkrom. Har jo muligheter for avsug og sånt noe, så det meste ligger jo til rette for at det skal være mulig.. Ser for meg et lite rom med bare noe så enkelt som blikkplater til vegger. God belysning, avsug i taket osv.. Noe jeg overser, eller noen som har erfaringer å dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 et lakkrom består jo av blikkplater til vegger, god belysning, avsug i taket, varme ovner... ellers så bør det vel holdes rent sånn at man slipper støv korn i lakken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg