Gå til innhold

Enkle mekkebiler

Ranger emnet


AndreasK

Anbefalte innlegg

Dere som sier at alle biler kan læres å mekke på, det kan selvfølgelig stemme. Men nå er jeg i en situasjon hvor delene til japsen min koster så mye at jeg har måtte kjøre moped den siste mnd, og jeg har fast jobb!

 

Istedet for å kjøpe en annen japse som kanskje er mer driftsikker, ønsker jeg heller å ha en sikkerhet når jeg kjøper bil, at hvis bilen er en mandagsbil så får jeg tak i billige deler på biltema, høgger'n osv..

 

Det er mye som ikke stemmer i det du skriver i denne tråden her..

 

Feks så sier du at du vil ha en bil å skru på i åpningstråden, og nå sier du at du ikke får ordna din egen bil fordi du har fast jobb og kjører moped..

 

Du vil ikke ha japse på tross av at den er driftsikker, du vil av sikkerhetsmessige årsaker kjøpe noe som du kan finne nye deler til på dynga/biltema (det er igrunn det samme!)..

 

Tenk gjennom dette her Franz!

 

 

Og ett siste spørsmål..

Hva er så fubar at det ikke kan fikses ved å kjøpe en delebil til den Galanten din?

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som ikke stemmer i det du skriver i denne tråden her..

 

Feks så sier du at du vil ha en bil å skru på i åpningstråden, og nå sier du at du ikke får ordna din egen bil fordi du har fast jobb og kjører moped..

 

Du vil ikke ha japse på tross av at den er driftsikker, du vil av sikkerhetsmessige årsaker kjøpe noe som du kan finne nye deler til på dynga/biltema (det er igrunn det samme!)..

 

Tenk gjennom dette her Franz!

 

 

Og ett siste spørsmål..

Hva er så fubar at det ikke kan fikses ved å kjøpe en delebil til den Galanten din?

 

Evt. har du missa noen ord her og der..

 

Jeg er ut etter en billig bil med enklere mekkemuligheter og billigere deler da min nåværende bil er så dyr "i drift" at jeg må la den stå og heller bruke mopeden.

 

Hvordan skal jeg kunne forutsi at japanske biler er driftsikre? Min er ikke det! Derimot kan jeg forutsi at 240 har billige deler, bare å bla i biltemakatalogen det :)

 

Billige deler > "driftsikkerhet"

 

Edit: har jo egentlig fått svar på det jeg lurer på, så ser ikke grunnen til å diskutere dette mer :) Takk for svar folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. har du missa noen ord her og der..

 

Jeg er ut etter en billig bil med enklere mekkemuligheter og billigere deler da min nåværende bil er så dyr "i drift" at jeg må la den stå og heller bruke mopeden.

 

Hvordan skal jeg kunne forutsi at japanske biler er driftsikre? Min er ikke det! Derimot kan jeg forutsi at 240 har billige deler, bare å bla i biltemakatalogen det :)

 

Billige deler > "driftsikkerhet"

 

Edit: har jo egentlig fått svar på det jeg lurer på, så ser ikke grunnen til å diskutere dette mer :) Takk for svar folkens! :D

 

AAhh!

 

Da var det jeg som misforstod!

Sorry kompis!

 

Ett lite tips på slutten skal jeg likevel komme med, styr unna biltema, med mindre du har tenkt å kjøpe en pakke med strips eller lignende.

Ikke engang maskeringstapen de selger har tilfredstillende kvalitet!

 

Verktøy er en annen sak, men slitedeler som feks bremseklosser osv det bør du handle ett annet sted!

Sparer deg for penger i det lange løp da biltema's deler har kort levetid erfaringsmessig sett..

 

Ha en knall helg!

Og lykke til med "nybil valget"!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår