Wildzor Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hvem foring er dette da? hehe nå vet ikke jeg heller hvilken foring dette er, men han snakka noe om en som var i gjennomføringa med torpedoveggen.. fikk liksom ikke noe skikkelig svar. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 tok endelig bilen inn på jobb i dag for å fikse diverse ting men hadde dårlig tid. tok en kjapp titt på det men fant ikke ut så mye. prøvde å spraye inn litt smøremiddel på rattstammen ved torpedovegg men uten nytte. ska få sjekka det snart, lyden er mer irriterende nå etter jeg fjerna en stor ulyd som ble laga av et meget løst eksosanlegg Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Har fått samme lyd på min, men der veit æ også at det er slakk i ene endeleddet framme. Kan det virke inn. Høres godt utvendig når bilen svinger i lav hastighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabasko Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Min bil lager samme lyd. Merkes godt i rundkjøringer. Siter Audi 100 quattro 2.3L :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 har samme lyd i bilen min golf 3 :\ Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Dette er bra.. Her konstateres det at mange har den lyd, men ingen som serriøst vet hva den skyldes?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Dette er bra.. Her konstateres det at mange har den lyd, men ingen som serriøst vet hva den skyldes?? jeg har/hadde knirkelyd på C4 min, å det som lagde den lyden hva: plastikken som går rundt rattstammen helt innved rattet å instrumenta.. Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg