David_G Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 noen som er medlem på vwaudi forum som hadde giddi og spørt elr hva som helst?? er helt desperat etter og finne ut av feilen :( :( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 noen som er medlem på vwaudi forum som hadde giddi og spørt elr hva som helst?? er helt desperat etter og finne ut av feilen :( :( Takk for at du kom med forslaget til å se på forumet til vwaudi klubben! :) Er selv medlem der, men aldrig tenkt at det kanskje kunne stå noe der! De sier det er gummien ved gjennomføringen i torpedoveggen som lager den plagsomme knirkelyden. Så da er det bare å legge seg på rygg under rattet og spraye med crc 5-56! :) Får ikke testet dette selv, da jeg driver å bygger om litt på min, og den står i løftebukk. Men skal testes etterpå! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 dæven tusen takk du! :D må prøve når jeg kommer hjem! men jeg har faktisk prøvet dette en gang tidligere uten resultat så jeg får bare årøve igjenn væ.. hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 hmm. har sprayet og smørt og ordna nå men uten held. var jo noen som snakka om at de bare var og dytte denne foring og? :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hmm. har sprayet og smørt og ordna nå men uten held. var jo noen som snakka om at de bare var og dytte denne foring og? :S Nei, jeg skjønner meg fortsatt ikke på hvor denne lyden kommer fra. Utrolig irriterende xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 samma prob her... begynner og lure på om det er noe i forstillinga som forplanter seg. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hehe så mange som har denne lyden men ingen som har fiksa det:P skal gjøre et forsøk kanskje neste uke på å få fjerna lyden. bare det er plass på jobb så jeg får plass til å holde på. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 da hadde du fått noen stjerner i boka av meg for å si de sånn :D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 har fått denne lyden jeg også.. fattern sa det var den gummien på rattstammen eller noe som gjorde det, for han hadde samme lyd på sin 100! lurer på om han skifta den.. husker ikke helt :P Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 den som er nede ved torpedoveggen? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 ja, lurer på om det er den! Kan hørre med han senere? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 ja, lurer på om det er den!Kan hørre med han senere? hadde vært fint, maaaange som har dette problemet:P Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Snakka med fattern nå, og han sa at rattstammen gnei seg imot ei foring, og som da lagde denne knirkelyden.. jeg som hadde misforstått med denne gummien :P Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hvem foring er dette da? hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Noen svar her? Faen hadde en audi 100 for litt siden også kjøpte jeg meg ny her om dagen n¨å har jeg også fått den knirke gnisse lyden hehe. Men er bare noen ganger? Iritterenes altså Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg