NiCco Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Vurderer å selge min Vw Corrado G60 Karmann 1989 mod. Bilen har gått ca 145 000 km og er i meget bra stand. bortsett fra noe stensprut skader på panser, samt litt rust på dørterskel på begge sider, ellers ikke noe rust! litt sliten clutch. Bilen fikk ny frontrute i september og effektanlegg fra manifold og ut (inkl. ny kat.) i august i år. (type Simons) Hva som er gjort med bilen ellers er: - Green filter (renset regelmessig) - mindre rem hjul på g.lader (lader 0.8 bar) - tilhørende chip - åpen veiv hus lufting med KN filter - sparco semsket skin ratt - sparco børstet alu. gear kule Defa alarm, el. vinduer/soltak, automatisk spoiler, 17" Azev felger (litt riper), senket. sntrallås etc..... Har desverre ikke noe digital kamera, men tok noen bilder i april/mai i år av dårlig kvalitet: http://cossie.info/bilder/chris/ flere bilder kan eventuelt mailes..... Kontakt meg på PM eller på e-mail glovarm_post@hotmail.com Mvh Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Hvor mye har du tenkt deg for bilen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 er ikke sikker enda 90 000?.... gi bud (seriøse!) Mvh Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 ingen :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 90k er vel å ta i litt, får vel en god del under det, autodb så ligger vel 89 modellene på rundt en 70k (?) husker ikke helt jeg, men hvertfall ikke 90k Vent ett år med å selg den, så kjøper jeg den:D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jo kanskje stiv pris, men så har ikke jeg sett de til 65 000 da og i hvilken stand de er i..... men jeg er åpen for bud :D Blitt innkallt til militæret så jeg må kvitte meg med utgiftsposter.... Mvh Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 HAHA! Militæret har du bare GODT av !! :rolleyes: Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Rett!... Hehe... Tok du'n? :D Pen bil, men litt stiv pris for min lommebok... Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 hvilken pris kunne du tenkt deg da? kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg