saftus Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan man justerer handbremsen? Jeg har alltid syntes den har vært litt for slak, så jeg må dra den langt opp. Jeg regnet med at den skulle bli strammere ved skifte av bremseklosser bak, men det ble ikke det store utslaget. Jeg vil gjerne ha den strammere. Det er en Audi 100, 2.3E - 91 modell. c4. Noen som vet? Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Du må under bilen. Ikke så lett å komme til. Hvertfall ikke på quattro. Da er eksos og aksling i veien. Justerer dem med en 10mm om jeg husker riktig. En stund siden jeg gjore det. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 lettere å stille på caliperne.. skru sylinderen i caliperen litt ut på begge sider! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Det er ikke altid at det enkleste er det beste heller. Om man justerer på calipteren forskyver man bare problemet noen måneder. Legg deg under bilen og slipp ned eksosen, er gjort på 15 min. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Takker for svar, nå vet jeg hvertfall hvordan jeg skal går frem :) Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg