fallin03 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 hei har en passat 3b. 1,8l. 98 model og håpet på noen råd og tips om montering av turbo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Er vel endel modds du mp gjennom da gitt.. Er vistnok ikke lik girkasse engang :S. også er det ditten og datten. Samt programering. Søk på forumet her(under "passat"), er ett eller anna angående akkuratt det der. DYRT! :(. Har selv 1.8T, og skjønner hvorfor du vil ha det og :). men 1.8 er ikke så aller værst den heller da :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Må bytte så mye, at det mest sannsynlig er billigst å selge den du har for å kjøpe 1,8T. Blir i hvertfall mye enklere Må godkjennes på Biltilsynet, og bruktverdien på din bil blir endret ubetydelig av påkostningene. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 hei har en passat 3b. 1,8l. 98 model og håpet på noen råd og tips om montering av turbo :) Tro meg når jeg sier at det ikke er noe som helst vits i å sette turbo på en 1,8 liter. Du må bytte innmat i motor, da 1,8l ikke er beregnet for turbo (annen kompresjon, svakere innmat osv osv), du må ha ledningsnett og hjerne fra en 1,8t, girkasse, bremser og egentlig alt som er svakere på 1,8 litern. Kjøp deg en komplett 1,8t motor og sett den i. Det er det eneste jeg kan anbefale deg å gjøre. Du kan få en komplett brukt 1,8t fra rundt 10 000kr og oppover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg