Toodsie Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Bare husk kobberpasta så det ikke piper sånn, det glemte jeg sist. Hvor tar du dette på? er det mulig å påføre dette etterpå`? føler det piper litt i mine bremser ;) Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Oppå klossen sånn jeg har forstått det, altså på den siden stemplet presser. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Jeg har EBC Ultimax skiver med Greenstuff klosser. Fungerer kjempebra, skulle godt tenke meg redstuff nå men de grønner hogger ihvertfall 1000-ganger bedre enn de orginale! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Jeg har EBC Ultimax skiver med Greenstuff klosser.Fungerer kjempebra, skulle godt tenke meg redstuff nå men de grønner hogger ihvertfall 1000-ganger bedre enn de orginale! Gå for Yellowstuff klossene, samme som de røde men de biter like bra selvom de er kalde :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Husk å ha pasta på "kantene" også på klossen, altså alt som blir metall mot kloss fra kalipersiden. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Gå for Yellowstuff klossene, samme som de røde men de biter like bra selvom de er kalde :) Blir nok bare å ha de jeg har enda. Får se hva som skjer etter planene mine er realisert. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 skivene og klossene fra mekonomen er det iallefall ikke noe galt med hvis du kun ønsker å bytte til nye tilsvarende som du har :) ikke gale på pris heller ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg