jimmen Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 ja, har kommet en kadett her ute.. pratet med eieren og han påstår det er rundt 320hk i motoren. noe jeg tviler på! er en 2.0i 8v med ettermontert turbo på. den er grønn med lett styling hele veien. den har gått på lånkebanen før.. har ikke bilder av den her og nå, men kan skaffe.. det jeg vil vite er om det er noen som vet om den bilen? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Er ikke en kadett D da, sånn kawa/signal grønn? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Er ikke en kadett D da, sånn kawa/signal grønn? kan godt hende, mulig jeg tar feil da jeg ikke er blitt helt opel i hodet enda! :P men fant 2 bilder av bilen faktisk, bare uten dekaler! og litt dårlig kvalitet på bildene.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Jupp, kadett D ja. c20ne med turbo. Han som har solgt den kjøpte en annen bil av meg sist sommer. Så mye over 200hk tror jeg ikke det er. Den gikk med c20let før og da var det nok mer hk i den. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Jupp, kadett D ja. c20ne med turbo.Han som har solgt den kjøpte en annen bil av meg sist sommer. Så mye over 200hk tror jeg ikke det er. Den gikk med c20let før og da var det nok mer hk i den. var det jeg skjønte, at det var C20LET i den når den ble bremset. han sa bremsepapirene hadde han ikke, de lå på nettet. skal høre hvor på nettet det er og sånt.. men ingen som har skikkelige specs? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Kan sikkert høre med Arvid om han husker hva som er gjort. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Kan sikkert høre med Arvid om han husker hva som er gjort. hadde vært kjempefint om du har kunnet gjort det! :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Svar fra Arvid: Det var bare stemplene som var dreid ned litt, ellers så var den orginal. Det var t3 turbo. Vet ikke hvor mye effekt det var men ca 160 kan jeg temke meg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Svar fra Arvid: Det var bare stemplene som var dreid ned litt, ellers så var den orginal. Det var t3 turbo. Vet ikke hvor mye effekt det var men ca 160 kan jeg temke meg. tusen takk! :D ikke byttet cam eller noe der? han kjører på 0,55 bar nå men skal ha det opp i 1.1bar. :wank Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Kam er nok ikke byttet nei. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg