Daniel:D golf Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 hei. jeg har nettopp kjøpt meg en audi 100. er det noen som har noe tips på styling til denne bilen. og litt annet stæsj som får den til å bli tøff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Vel det er ikke så mye å velge mellom. Og det som er på markede er ikke så fint spør du meg. (personlig mening) Legg heller pengene i. Spesiell lakk. Senk Felg. Toning av ruter. Stereo Oldschool styling, altså bruk deler som er fra andre eller nyere biler. Feks, hvite blinklys andre bremselys. Sveis igjen dørhåndtak. Bla bla blaaaa, så mye du kan finne på. Skal du ha "rice/drift" styling, har du kjøpt feil bil. (igjen personlig mening) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Progress Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 kan også kjøpe linselykter f.eks , men de er ganske dyre. viss du skal omlakkere bilen så anbefaler jeg og anskaffe a6/s6 lister på sidene som er litt breiere :) ellers så er det jo som han over sier, felg og senk ! viktigste på disse bilene.. gjør seg jo godt også me røde blinkere bak og hvite forran og på skjermen . heldekt refleks plate på bakluka gjør seg også :) Eksempel på min bil : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg