rampi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 det er muligheter for at jeg skal selge min bil nå. det jeg lurer på hva burde man ha før man selger bilen? av feks, garantier, eller kontrakter? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Salgskontrakt, eks naf eller forbrukerrådet sin Salgsmelding, to eksemplarer (du MÅ levere din del slik at du er sikker på at bilen ikke lenger står i ditt navn) Si gjerne opp forsikringen på bilen og få det med i kontrakten. Så får kjøper ordne forsikring før han henter bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Om du har nye typen vognkort, finn frem vognkort del 2 (rosa) og bruk denne som salgsmelding (den du beholder og leverer, ikke gi denne til kjøper med mindre du må). Blir fort mye kluss om vognkort del 2 mangler (selv om det er enkelt å ordne opp i). Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg