speedy Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Jeg tittet litt inne på http://www.autopower.se/mekartips Ser at de der forklarer hvordan man bytter språk på E31 (?!?). Noen som veit om dette går på E36? og om det evt gjøres på samme måte. Synes Tysk er så jævli stygt språk!!!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diaz_m5 Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Det kan hende du må nesten høre med et BMW verksted, de kan sikkert hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Har bytta språk på flere e36 men husker ikke akurat hvordan jeg gjorde det. Søk på nett og du finner det. Kan gjøre det sjøl på e36 men e38 må du på verksted for å få det gjordt. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Speedy9 Jeg tittet litt inne på http://www.autopower.se/mekartips Ser at de der forklarer hvordan man bytter språk på E31 (?!?). Noen som veit om dette går på E36? og om det evt gjøres på samme måte. Synes Tysk er så jævli stygt språk!!!:( http://www.motor2you.com under "tips & triks" Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 det går. Er akkurat samma kjørekomputeren på e31 og e36.. kan veksle mellom tysk og engelsk værtfall.. Best å ha tysk :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Takk!!:D Da skal det bli digitalt speedometer og Engelsk når jeg kommer hjem fra jobb.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 engelsk? Viser jo mph osv Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Kødder du? Er det ikke eget valg om du vil ha km/t / mph og eget valg for språk?!?!??! Vet i hvert fall at man kan velge mph når man har på Tysk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 nei, enten så har du engelsk språk med da mph, antal miles, gallon og møk.. eller så har du tysk som har akkurat de samme tegene som vi har her med km/t, liter pr mil, km, klokke, dato, osv..ikke no AM og PM osv :) bilen er tysk.."Nått fråm Inglænd".. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg byttet ut til Mph, Gallons og piss engang. Computeren sto da fortsatt på Tysk. Men jeg får testa d snart. Skal rett hjem og sjekke d opp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 hehe! Igår fikk jeg engelsk tekst på Computeren min. Har fortsatt Km/t og greier.....:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg