turb0man Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Har chippet min A4 1.9tdi 2001-mod. Etter dette hører jeg en slags shhhh-lyd hver gang jeg trør på gassen (høres ut som luft slippes ut når jeg slipper gassen mellom hver giring), høres også kanskje godt i når jeg kjører. Kan ikke si jeg har hørt denne lyden før chippingen. Har ikke merket noe forskjell på draget på bilen, ingen rykk og napp heller. Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Sannsynligvis overtrykket fra turboen som lager den lyden. Hører den nok bedre nå siden chippen øker trykket på turboen betraktlig:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turb0man Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Selv når jeg står stille og bare småruser bilen litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Selv når jeg står stille og bare småruser bilen litt? Jepp:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turb0man Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Takker for raskt svar, begynte å bi litt engstelig for om det kunne være noe galt alacocaina Er vel ikke noe man kan gjøre for å fjerne/redusere den lyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Takker for raskt svar, begynte å bi litt engstelig for om det kunne være noe galt alacocaina Er vel ikke noe man kan gjøre for å fjerne/redusere den lyden? Ikke som jeg vet:) lyden kommer fra turbon, så tror ikke det er så mye å gjøre. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg