Margido Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Nå vil jeg egentlig ikke forsvare en som kjører i rus. Men må rope HEI, sjekk fakta!!!! Virkelig noen her som burde ta en realitetstest. Pluss undersøke litt før enn utaler seg om noe. Promille: Og med amfetaminrus: USA testet dette på soldater i vietnam. Da kunne soldater gå flere døgn uten søvn med topp konsentrasjon. Ville heller hatt en i amfetaminrus på veien enn en som kjører med promille, prater i telefonen. Kanskje de fleste burde være uten lappen. Det er å prate i mobilen er som å kjøre med 1 i promille. Spiller ikke noen rolle om du bruker handsfree. edit: Heine: vent å se hva som skjer videre. Litt usikker på den her. Men siden du har vært uten førerkort så lenge. Kan det være at du ikke trenger å gi det fra deg igjen. Eller har du vært dømt før for noe tilsvarende, fått bot? Greit, tenkte på avslappende stoffer jeg. Uansett, rus er rus, og det har ingenting i trafikken å gjøre. Var egentlig det som var poenget mitt :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Greit, tenkte på avslappende stoffer jeg. Uansett, rus er rus, og det har ingenting i trafikken å gjøre. Var egentlig det som var poenget mitt :) Du er tilgitt :P Helt enig med deg, rus har ingenting i trafikken å gjøre. Farlig nok fra før, hvis ikke fyllekjørere skal komme imot i tillegg. Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg