88Bmw520 Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Har montert 325 topp med innsug, dyser, gasspjeld osv. Motoren starta med en gang. Den ligger jevnt på ca 800rpm men motoren rister litt går å puttrer. Kan gi veldig lite gass og turtallet stiger. Men tråkker jeg hardere på pedalen så stopper den. ALT for mye bensin. Må da vente litt før den starter igjen. Hva kan være feil? Alt i forbindelse med topp og innsug stammer fra 91mod 325. Bil er 88 520 HJELP :blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Bytta du hjerne også da eller? luftmengemåler må vel kodes om ? Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemming Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ingen ekspert jeg, men det høres mer ut som om tenninga må justeres... Siter Ønsker å kjøpe lyegrått Mondeo II - førersete. Se "ønskes kjøpt" her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Tenninga er "fast" på disse, ingen justering på fordeler. 2,5 toppen har større forbrenningsrom enn 2,0. Lmm har en pinne mer i stikket enn den på 320 mener jeg og huske.Se http://www.bimmers.no for mer info. Siter 92 e34 520 it 79 e21 323/m30b35 74 Ford Capri MKII/III' 69 Ford 17M HT coupe(raggebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.