OlaRS Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Hei! Jeg har en Bora, og skal kjøpe meg et nytt anlegg i en normal prisklasse. Er det noen som har forslag eller peiling på hva jeg kan kjøpe meg?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laggis Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 hei, har fått med meg av en her på forumet at dynabell skal være bra. Men det negative er at man må bestille fra nett ellr kjøre til kongsvinger. (der han har en butikk med en demobil) ellers så har vel Bilradiospessialisten noen gode pakker. lykke til;) husk å legge ut bilder hvordan du gjør det og slikt;) Siter Mercedes Benz E280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Kva er normal prisklasse for deg? Skal du ha spiller, høgtalere framme, subb og forsterker(e)? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaRS Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 jeg har ikke tenkt å bruke mer en 5000kr, begynner med en liten pris:) jeg har orginal høytalere frem og bak, trur jeg bruker dem, så jeg tenkte på ny spiller, hatthøytalere, 10" eller 12" sub og forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg