eivind88 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 hei... er litt usikker på hva som har skjedd, men plutselig i dag så begynte motoren å ruse seg opp og ned av seg selv... fra ca: 900rpm til ca 2000rpm opp og ned opp og ned, sånn kan det være i alt fra 15sekunder til 5 minutter. plutselig går den fint igjen... skjønner ikke hva det kan være... takker for svar... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 har hatt samme problem på min det første du kan gjøre er å se om om tomgangs regulatoren funker dra ut og inn kontakten. jeg regner med at bilen går som den skal når du kjører så da er det ikke flask luft. *sjekke luftfilteret om det er tett eller begrenset. *sjekke om du hører et klikk når du åpner og lukker gasspjeldet burde holde deg opptatt en stund :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind88 Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 hmm... den driver å nykker og hopper da jeg holder så vidt på gassen for å holde samme fart... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind88 Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 hmm... den driver å nykker og hopper da jeg holder så vidt på gassen for å holde samme fart... en ting jeg fant ut er at den begynner sånn når jeg bruker blinklys venstre side, og skrur opp lyden på stereoen... (har basser...) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 sjekke batteriet og dynamoen da. virker jo som om du har lite med strøm Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariuskarlsen Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 har samme problemet med min men ikke snakk omat jeg finner det ut. noen sjekkpungter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg