smultring Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Jeg har nettopp installert en Clarion CD-spiller/radio i bilen min, men selv om jeg skrur volumet på maks(volum 33) så er det så vidt hørbart. Jeg har ikke "mute" på, hvis det var noen som lurte :) Takk Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalsepals Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Jeg har nettopp installert en Clarion CD-spiller/radio i bilen min, men selv om jeg skrur volumet på maks(volum 33) så er det så vidt hørbart. Jeg har ikke "mute" på, hvis det var noen som lurte :) Takk sjekk om +en får jevnlig strøm. bruk gjerne voltmeter for å feilsøke etter brudd som gjør at spillern din fusker. Hvis ikke ligger kanskje problemet ved at du har tatt feil av + og minus på høytalerkablene, lednigene ligger løst og gnisser innpå, ellers har antakelig lyd dekoderen som sitter i spillern din ryket. Clarion er kjent for å ha spillere som varer en stund, og så kommer problemene. lykke til Siter vMazda 323f volvo 360gls 2 stk 12'' Jbl bassere, 1 stk jbl monoblock og 1 stk jbl 4 kanaler, samt pioneer komponentsett og 6x9 i magnesium og karbon membram. 5000 watt peak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Ekstern forsterker, eller bruker du den innebygde i forsterkeren? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Jeg bruker den innebygde. Jeg skal sjekke kablene, men jeg tror ikke det er det som er problemet Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg