BergDal Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Er kansje skrevet om dette før men; Jeg har en 94mod e300td som er meget høy bak. Har hørt at nivåreg. ofte er et problem på disse bilene, men vet ikka eksakt hva som må gjøres for å få den normal bak. Noen som har erfaring/tips til løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro10v Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hadde akkurat samme problem som på din bil. Fikset det i går da jeg oppdaget at staget som sitter festet til nivåreg ventilen hadde knekt i toppen. Når staget er av/knekt vil ventilen kunne justere seg fra veldig lav til høy. Dreide et nytt stag i går og nå er min bil "lav" igjen:) Ventil og stag sitter på høyre side ved drivaksel bak. (ved siden av klokka). Kan jo selfølgelig hende at ventilen er fastrustet eller noe, men er rimelig sikker på at staget er syndebukken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Noen som vet hvor man finner brukte/nye bakseter til disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 finn.no/torget søk på bakseter, baksete, mercedes bakseter.. eller mercedes deler. Ellers så finnes det eldre biler hos de fleste huggere, billigere hos dem sikkert, men du vil vel ha rett stoff/skinn og farge/mønster.. Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg