anonym0010110 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Etter mye om og men.. så har jeg byttet gåen vannpumpe og tempføler på min 04 Audi A4 1.8TQ. . Da jeg byttet tempføleren på verksted.. så løsnet pakningen og all kjølevæska rant ut. Fikk satt alt på plass igjen og fyllt på væske, og troooor jeg fikk luftet systemet godt nok. Nå har jeg kjørt i 1 ukes tid og sjekka kjølevæska nå.. så var tanken halvfull bare. Har sjekket overalt etter lekasjer men finner ingen. Er det sånn at man skal etterfylle når man har kjørt en stund.. og så mye ? Tror jeg helte på nesten 1 liter væske nå. Det var trykk i beholderen .. men jeg tror ikke det er noe mer enn normalt ? Har lurt litt på om topp-pakningen har røket.. Olja er jo svart og fin, og ikke kommer det ut hvit røyk av eksosen heller. Syns det skal være litt rart siden bilen bare har gått 82.000km. Noen som vet noe ?! Hilsen er frustrert kar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Er normalt og etterfylle litt ja, er ikke alltid nok og varmkjøre bilen der og da, blir litt annerledes når du bruker den ei ukes tid. Men etter dette bør jo vannstanden forbli på max... Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anonym0010110 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Okei. Takker for svar! Da skal jeg holde ett "godt" øye med vannstanden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg