turbokano Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 noen som har noen distanse ringer til 6x9 til salgs til en billig penge?:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 for og bygge bare opp? jeg har noen som er fresa ut av sponplater, de er laget så de ikke ser stykke ut... men hadde ikke hatt vondt av og bli kledd inn i tøy eller noe.. De bygger vel opp rundt 5 cm trur jeg... har de ikke her akkurat nå, men kan måle dem og ta bilde.. Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 skal bare bygge opp ja,slik at jeg ikke trenger å lage ny hattehylle. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 går jo ann å lage selv enklt dette da eller viss du finner et snekker firma som har stikksag Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Bilradiospesialisten selger distanseringer, koster ikke all verdens heller med prosentene vi har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 hvor bor du hen da? du kan få mine.. Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg