Tordie Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Tenkte jeg skulle komme med en gladmelding(verfall for meg). 14.Januar 2008, ble jeg påkjørt(les: Rævkjørt) av en dame på nermere 30år, som selvsagt ville gi meg all skyld. Hun stod parkert midt i kjørebanen, og jeg ville forbi. I det jeg var på siden hennes begynte hun å kjøre og la ut og reiv av bode lister, breddere og bakfanger. Men dette var "min" feil, i følge henne. Men nå etter over 3mnd. kom svaret fra forsikringsselskapet; HUN fikk skylda. Så nå blir det nye breddere, bak-fanger(muligens front) og muligens nye lister rundt bilen. :happyhappy: Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Gratulerer :D Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Bra! Kjipt med sånna folk ass... Får få den like strøken som den ser ut på bilde :D Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 vil bare legge til at skaden hennes var noen små riper på frontfangeren. å det at det hele tok over 3mnd var veldig frustrerene. Bjelken som er bak bakfangeren er nå nesten totalt angrepet av rust. kan faktisk knekke av biter. og den var fin når fangeren ble revet av. forbanna vegsalt:shake Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 emh, lurer på en ting. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i listene rundt? Møller hadde dem ikke, NBS har dem heller ikke... Og jeg har en som er ødelakt. Så hvor skal jeg lete etter dem? Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 smale gti lister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 blir vel omtrent det ja? passer ivertfall til g60 bredderne... Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Ville ha sjekket tmtuning.com eller hovwdiaudi.dk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 tror dette kommer til å gå skeis egentlig, snakket med møller for noen timer siden, og fyren sa listene gikk ut av produksjon for 3år siden. kjipt for meg=/ Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 tenkte dere skulle få se hvordan golfen ser ut i disse dager... Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 får jo tak i brukte, men folk vet å ta seg betalt. jeg solgte et par for 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg