Techs Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Heisan Jeg har nå byttet ut den orginale spilleren med en ny 2-din spiller, som har dvd,gps,blåtann,tv osv osv. Ga bare 4200 for den.. kan skaffe flere om dere er intressert. :) men det er ikke det jeg lurer på nå. Det jeg lurer på er om noen her har fått til å koble nye spillere slik at de skrur seg av når tenninga skrues av????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Post gjerne bilder av hvordan det ble seende ut. Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 HeisanJeg har nå byttet ut den orginale spilleren med en ny 2-din spiller, som har dvd,gps,blåtann,tv osv osv. Ga bare 4200 for den.. kan skaffe flere om dere er intressert. :) men det er ikke det jeg lurer på nå. Det jeg lurer på er om noen her har fått til å koble nye spillere slik at de skrur seg av når tenninga skrues av????? Du har 2 muligheter: 1: Kjøpe canbus adapter slik at du får tenningsstrøm.. 2: Koble deg på en kurs i "sikringskapet" som går på tenningen.. (bør ha litt kunnskap før du setter igang med det. ) Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Okei. Bilde kommer :) Ikke noe problem med å finne noe i sikringsskapet :) men ville helst ha sluppet det. Men må man så må man :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Sånn nå får jeg lagt ut noen bilder :) Denne spilleren var faktisk overraskende bra. Den har GPS,Blåtann,DVD,CD,SD-minnekort leser, USB, inngang til ryggekamera osv osv osv. Holder enda på å teste spilleren. men er meget godt fornøyd så langt. Jeg kan skaffe en uten gps hvis noen er intressert. Den har slags can-bus og.. eller hvertfal så skrur den seg selv av når jeg drar ut tenningsnøkkelen slik som orginal-spilleren gjør. Kontakten fra spilleren passer rett i orginale kontakten i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 hvordan er lydkvalitet på denne i forhold til originalt? og er det ebay vare eller slikt? Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Lydkvaliteten er rimelig lik orginalt. Bare at du har mange flere funksjoner samt ut og innganger. og alle de funksjonene som står beskrevet. Det er ikke ebay men direkte fra fabrikk i hong kong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hei! Kas bil er det du har denne spilleren i såg veldig bra ut? Ser du har ein passat vr6 er det den du har den i, så kanskje den passer i bilen min og har ikkje fått bil min endå. men det er ein passat 98modell stv. Kom gjerne med litt meir info om den og??? :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Heisan. Jeg har ikke passaten lengre. men spilleren står en touran 2006 model jeg har. :) Passer nok ikke i en passat 98.. men passat 2006 og nyere passer den greit i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 er det noen mulighet til å få en link eller liknende til den siden hvis de har? litt morro å se og lese hvis man skulle hatt en Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Heisan. Jeg har ikke passaten lengre. men spilleren står en touran 2006 model jeg har. :) Passer nok ikke i en passat 98.. men passat 2006 og nyere passer den greit i. Ok takker for svar vertfall! såg bra ut den spilleren. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touranbert Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 HeisanJeg har nå byttet ut den orginale spilleren med en ny 2-din spiller, som har dvd,gps,blåtann,tv osv osv. Ga bare 4200 for den.. kan skaffe flere om dere er intressert. :) men det er ikke det jeg lurer på nå. Det jeg lurer på er om noen her har fått til å koble nye spillere slik at de skrur seg av når tenninga skrues av????? Ja, jeg er intressert, har du flere ennå? Får du med verktøy til å skifte ut spiller, og instruksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howyoudoin Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 skulle og ha hatt spiller.fikser du enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg