Hassa Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hei =) Jeg kjører stadig vekk forbi en mørke blå Passat 3b når jeg kjører igjennom sarpsborg. Den står avskiltet utenfor ett hus som ligger rett før borregaard(mellom Esso on the run og borregaard). Er det noen her som vet hvem eieren er?I og med at den har stått ute en stund avskiltet så lurer jeg på om han vil selge stylingen og evntuelt felgene til meg, da jeg skal slenge på noe plastikk og felger nå,pluss at jeg har akkurat den samme blå fargen på bilen min, så da hadde jeg sluppet å lakkert det opp. Jeg spør her først, fordi jeg ikke vil være så frekk at jeg plutselig en dag dukker opp på døra hannes og spør etter ting om bilen hannes.. =) Men må jeg så må jeg. Takk for svar=) Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Sett den selv, ser ganske alright ut. Vet ikke hvem eieren er da. Felgene kunne dog vært et paaaar hakk vassere med tanke på all stylingen. Du for jo 19" replica til 9000-10000kr inkl dekk overalt, så hvorfor vil du heller kjøpe brukte 17"-18" RS4? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg