ZyXEL Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 hei jeg har en Jetta 86-87 modell, jeg var ute å kjørte en dag så traff jeg noen steiner som bilen ble hengenes på, etter jeg fikk den løs ville bilen ikke i revers, hva kan problemet være? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Sikkert noen av giroverføringene som kan ha hoppet av etc.. Når du ser ned i motor-rommet på høyre siden over/skrått bak girkassa(førersiden) er det er det endel ledd som kan hoppe av, og gjøre at den ikke vil i gir. Sjekk det først ;) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 den vill jo i gir, men ikke i revers, å for meg virket d som at det ikke var første gir dær første giret skulle være Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 den vill jo i gir, men ikke i revers, å for meg virket d som at det ikke var første gir dær første giret skulle være Da er det vel kassa som er gåen da Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 ok, takk før svar Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg