GLE karlsen Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 har nettopp fått kjøpt meg hvite blinkere forran på grombilen, -87 740 GLE. Men jeg ser at listen nederst på blinkerne ikke er helt lik som resten av fronten! noen forslag til å få den listen i samme farge som resten av bilen? Siter -Volvo 740 GLE -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Skal vel ikke være noe list på blinklyset men, men tror jeg forstår hva du mener. Det er mange somlakker den nederste delen av blinklyset i sammefarge som bilen, for at blinklyset skal ha lik høyde som hovedlyktene og skal gå i ett med lista under hovedlyktene, så det er bare å lakke i vei. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLE karlsen Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 ja det har du forsåvidt rett i! det jeg mente med listene var jo det å lage noe som lignet på de hvite blinkerne, har hørt at lakkering ikke blir noe bra? eller har jeg hørt feil... Siter -Volvo 740 GLE -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Blir bra det, mener nå det er et must på 740 men. Har du litt peil på å lakke med boks og du bruker plastgrunning, blir det helt strøkent:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLE karlsen Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Blir bra det, mener nå det er et must på 740 men. Har du litt peil på å lakke med boks og du bruker plastgrunning, blir det helt strøkent:) det med plastgrunning høres fornuftig ut :P får ta i et tak nå i starten i mai når det er fri å få lagt ut noe bilder. Siter -Volvo 740 GLE -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 trenger ikke plast grunning har kjørt med mine lakkert i 2 år nå tok bare å maskerte lykte så slipte jeg med våtslipe papir 800 ellerno også brukte jeg org lakk fra volvo. sitter enda men har bare fått no steinsprut her og der Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 trenger ikke plast grunning har kjørt med mine lakkert i 2 år nåtok bare å maskerte lykte så slipte jeg med våtslipe papir 800 ellerno også brukte jeg org lakk fra volvo. sitter enda men har bare fått no steinsprut her og der Brukte ikke grunning jeg heller når jeg lakka den delen på gamle bilen min heller, men det er ingen uting å bruke det;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg