PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Hei :flushit: Fikk endelig kjøpt meg sommerfelger i går og var ikke sen om å ta noen bilder! Valget fallt på EXE Pegasus i 9x18 ET 35 rundtom. Inox leppe og sort senter.225x40x18 dekk. 7-8cm med kant forann og bak. Synes di kledde bilen svært godt, forann ble det perfekt, bak må jeg ha 1/2 cm spacere rent utseende messig. I morgen kommer FK sideskjørt på, så da mangler jeg bare m3 front med leppe og CSL bagasjelokk! beklager for evt dårlige bilder, skal ta mange nye i morgen når det er lyst ute! Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 fader det der var niiiiiice BMW:). kledde felgene drit bra:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 hvorfor skal du ha m3 front? den fronten du har på nå er jo kul, også er det noe ikke absolutt alle andre har, hadde beholdt den jeg ;) ellers fet bil og kule felger! Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Takk folkens :) jo, leppa er fin den, men vil ha hel fanger :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 I dag fikk jeg kjøpt og montert 2cm MOMO spacers bak. Dette ble PERFEKT! Rieger sideskjørtene ble levert ferdig lakkert og klar for montering i dag også! Her er noen bilder i dagslys, di viser felgens design litt bedre! Håper dere liker bildene! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Ett stykk nydelig BMW... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Tusen takk :)) blir bra med skjørtene,m3 fronten og CSL bakluka :) da er bilen ferdig i mine øyne :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Nydlig farge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 takk =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rancid87 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Nydelig bil! Har faktisk egentlig aldri likt den fargen så spesiellt godt, men dette var vakkert!! Keep up the good work! :peace: Siter BMW'en solgt til fordel for byliv. (men fortsatt stolt eier av 1986 Mercedes 250d evighetsmaskin) Fint det, hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Tusen takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Da var ett sideskjørt montert, ble temmelig bra !:) det andre monteres iløpet av dagen! Passformen var også 1-2mm for kort = ble litt trangt i hjørnene, men men :) her er noen mobilbilder, kommet flere bilder når jeg orker å ta med slr kameraet!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Mener jeg har sett denne i Harstad ja? :) Pen bil! Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Det stemmer det! flytta til trondheim for 3 uker siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg