Gå til innhold

Bilen min er stjelt. Rødbrun Vectra A

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bilen min er stjelt. Nå er jeg desperat etter hjelp til å finne bilen, med verdier, og buret inn de som har stjelt den. Jeg er student, men skal likevel klare å grave frem en dusør på 3000 kr dersom det kan lokke noen klarer å finne tilbake bilen min før den blir ribbet eller kan gi det tipset som oppklarer saken.

 

Hendelsen har hendt i tidsrommet fra torsdag 17.04.2008 kl 18.00 til søndag 20.04.2008 kl 20.15. Bilen stod parkert på Magerholm, parkeringsplass ved fergen, medan jeg var på Østlandet. Bilen inneholdt et ganske heftig steroanlegg, men dette tar mange timer å demonere. Bilen er sikkert derfor flyttet til et sted hvor demontering kan gjøres uforstyrret. Bilen hadde alarm + en ekstra startsperre, så tjuveriet burde skulle ikke vert lett å gjennomføre. Fremre retningslys var knust og lå igjen (samt plastdeksel rundt rattlås).

 

Jeg har brukt flere 1000 timer på å lage til bilen i 4 år og jeg har bare så vidt fått nyte det ferdige resultatet, så dette er en ganske stor knekk for meg. Jeg håper derfor dere vil hjelpe meg å spre denne informasjonen eller kome med ideer for å løse saken

 

Av utstyr som var i bilen kan det nevnes

-CD spiller: Alpine 9588

-Forsterkere: 2 stk Rockford-Fosgate 500S mørk grå, 1 stk Rockford-Fosgate bd1500 lys grå

-Høytalere: DLS Ultimate UP6, DLS Reference 1070

-Sub: 2 stk Dynabel 9412 Multimagnet

-Indash skjerm: M700AR (med radio)

-Felger: TSW Catalunya 17x7 ET40 med Falken FK-452 215/40-17

-Sort skinninteriør, Svarte dørsider med trelist, Elspeil, Elruter, sentrallås, DEFA alarm, + diverse datakomponenter

 

Takker på forhand til de som kan gi meg hjelp, for dette har tatt fra meg alt jeg har jobbet for i det siste.

 

Bilder:

 

1105405712_caf891d7cb.jpg?v=0

 

1105405728_ed2ed87b10.jpg?v=0

 

1104495961_e19b346a4e.jpg?v=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår