Bjørgvin Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Merket idag at den innvendige døråpneren var meget slakk. Nesten ingen motstand. Etter å ha konfrontert siste bruker av bilen fikk jeg vite at hun hadde følt at noe "røk" i det hun åpnet døren. Det å åpne og lukke døren fungerer helt fint, men det er irriterendes. Så noen som vet hvordan denne mekanismen fungerer? Muligens en fjør eller noe som har hoppet av? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 trur det kan være en fjær som har hoppa av ja..... min er også slik :( Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Vanskelig å forklare hvordan denne mekanismen fungerer, men med en gang du tar av dørtrekker ser du at den er latterlig enkel. Det er faktisk ingen fjær i selve håndtaket, da må det eventuelt være i motsatt ende av kabelen. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Skal av med trekket imorgen å undersøke! Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 vedder på at det er hylsa rundt vaieren som har hoppa ut av 'sporet' sitt eller noe i den duren. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Tror du har rett der. Snakket med min far som mener vaieren har hoppet ut av noen klips eller noe. Da ligger den bare å slenger og gir ikke motstand. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Er faktisk ei fjør inni håndtaket på andre sia av dørtrekket. Ikke større enn et 2-3cm med en krok i hver ende. Den hoppa av hos meg, da ble det slark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hmm trur jeg må kikke litt på min ... jævlig irreterende når denne klirrer i takt med musikken Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hahaha, det kan jeg tro. Har ymse klirrelydder i bilen jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Har nå hatt av trekket. Viste seg at tuppen av fjøren som skal lage motsand er knekt. Måtte du bytte din brunerune? Kan vel ta meg en tur på møller å høre om de har noe liggende. Sikkert ikke den første det har skjedd med i bergen. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 legg ut pris her da .... morro å se hva de skal ha for en liten del :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 bare å finne fram lommetørkle, for det blir nesten garantert sipping når de sier prisen. herregud.. de vet å ta seg godt betalt på møller! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Er faktisk ei fjør inni håndtaket på andre sia av dørtrekket. Ikke større enn et 2-3cm med en krok i hver ende. Den hoppa av hos meg, da ble det slark. Åja. Beklager feil info fra min side, mente å huske at det ikke var jeg jeg :( Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hehe vieker som et evig problem på disse bilene, hadde av døtrekket på min her om dagen også å vips sæ var det slark i innvendig dør håndtak! jævlig kjipt. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hvis ikke fjæren er knekt skal det vel ikke være noe grunn for slark? Sikker på at du la vaieren skikkelig tilbake i de klipsene? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg